måndag 21 juli 2008

Hemlisen

När jag kom hem från en veckas semester fanns det ett litet paket som väntade på mig, min sommarhemlis. Det är en fin skjorta i vi/grönmönstrad bomull o kantband o muddar i orange. Som pricken över i har min hemliga vän broderat kaniner på både fram och bakstycket. Jag hade ju önkat mig applikation eller tryck, då detta gillade jag skarpt! Måhända är den lite flickig i jämförelse med det jag brukar klä Valter i, men den är kanon till varma dagar när man vill skydda de små armarna mot solen. Gåvan till mig var 5 söta keramikknappar i form av får, helt rätt! Nu har jag fått något med får i alla hemlisar. Å så fick jag en Camilla Läckberg bok, precis som jag önskat mig.

Bilder på hela härligheten kommer när jag har lite tid till datorn nästa gång, vi ska ha gäster alldeles strax.

Jag har kollat igenom alla bloggar för de som ville vara med i sommarhemlisen o tror att mitt paket kommer från Tilde textil. Rätt eller fel???

1 kommentar:

Botilda sa...

Du har gissat alldeles rätt. Vet du, min sambo tyckte också att bussarongen blev lite flickig, men jag höll emot... Vill du kan du kanske ta av knytbanden fram och knäppa den med en tryckknapp eller så i stället - minus rosett kanske det passar Valter bättre?